tisdag 21 september 2010

Planering & Nya Digitalkameran


I dag har jag och mina kära systrar planerat och fixat lite inför den kommande helgen.
Jag och mina kära systrar med sambos ska ha en kräftskiva tillsammans med våra gemensamma vänner.
Ska bli jätte roligt då det är några man inte träffat på väldigt länge...
Men det är mycket som har fixats i dag!
Bord, stolar,mat,dryck, kräftor,tallrikar,bestick,glas och mycket mera.
Ska bli en jätte rolig Lördag med vänner!

I dag har även min kamera kommit hem, precis tajmat inför helgen då det säkerligen kommer att tas många kort ;)
Jag och sambon var helt inne på att köpa en systemkamera då jag älskade systers fina bilder hon kunde ta med sin hon köpte i våras.
Men som tur var så lånade vi systers ett par gånger i somras för att se om det var något för oss, då vi aldrig har haft en systemkamera innan.
Och tur var det!
En systemkamera var inget för oss..
Man kan ju ta fantastiskt fina bilder, men den var så stor och klumpig och tar sån stor plats i väskan och innan man somat klart har ju snäckan redan sprungit iväg...
Nej en liten och smidig digitalkamera blev det till oss.
Finns jätte bra digitalkameror som tar fantastiskt fina bilder också.

Nu ska jag och älskling äta en ganska sen middag..
Älskling har gjort sin fantastiskt goda lasagne!
Vill även passa på att en en gång gratta våra kära vänner E & D och deras lille Liam som på Torsdag blir husägare.

Ha en bra kväll vänner!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar