torsdag 19 augusti 2010

Torsdag


Hej Kära vänner!
Då var det redan Torsdag, denna veckan har rullat på väldigt fort.
Men så är det väll när man har fullt upp ;)
Därför har jag inte riktigt hunnit med att blogga denna veckan!
Veckan har bestått av Barnkalas för snäckan, hjälpt kära syster på sin cateringfirma då hon har haft mycket att göra denna veckan.
Några fika stunder hos kära vänner med deras små liv ;)
Och inte minst Shopping!!
Att summera det hela, en jätte rolig vecka!!
Denna Torsdagen har bestått av besök, hjälpa syster S och IKEA shopping.
Började morgonen med att hjälpa kära syster S som driver en cateringfirma här i byn.
Hon har haft mycket beställningar och har inte riktigt fått tiden att räcka till denna veckan.
Så självklart ställer jag upp!
Efter att snäckan sovit sin middagslur blev det IKEA för lite shopping.
Med hem fick ett nytt skåp som ska vara under våran tv.
Då vi har fått sålt vårat "gamla" stora sideboard.
Och detta nya ska monteras och sättas upp.
Bilder när det är klart kommer.
Med hem fick även en KULAN vit taklampa.
Tänkte att vi skulle ha den i vårat sovrum som har varit utan taklampa ett tag nu pga att jag inte kunnat bestämma vad jag skulle ha där.
Men nu när jag hittade den på fynd för 298 kr fick den följa med hem och nu kan jag även bocka av det på min att göra lista ;)
Kvällen hemma hos oss har bestått av besök av kära mamma, syster S och svärmor.
Alltid lika trevligt att ha familjen på besök!
Snart väntar sängen med nya katalogen från mitt favorit varuhus som dom delade ut på plats i varuhuset!



Nu äntligen efter mer än en månad har jag äntligen tagit tag i att sätta upp min nya vita Kartell FL/Y lampa som jag fick av älskling i 25 års present :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar