fredag 13 augusti 2010

Fredag

Lugn och skön fredag.
Har pysslat och donat lite här hemma i dag.
Brukar alltid bli så på fredagar när jag ska jobba helg, fixa lite innan för man orkar inte göra mycket när man kommer hem från passen på helgen.
Är min sista helg på den avdelningen som jag nu är på :(
Kommer att sakna det...

I kväll ska jag och min lilla familj och ett annat par och deras lilla Trine åka hem till kära syster S och hennes P på grillkväll.
Ska bli jätte roligt att träffas allihopa och förhoppningsvis ha en trevlig kväll.
För det kan man ju inte vara så säker på, är ju fredag den 13 i dag.
Så det kanske händer något i kväll? Har varit lugnt hittills...
Om man ska tro på detta med fredag den 13..
Haha

I går blev jag och älsklingen färdiga med ihopmonteringen av mitt fynd på IKEA.
Mitt vita högblanka Norrsten skåp.
Passade jätte bra i vardagsrummet med alla älsklings Dvd filmer och ps3 spel.
Så skönt att gömma undan det i ett fint skåp.
Hade iof det i ett mindre skåp innan men det var så klumpigt där det skåpet står nu och har egentligen aldrig riktigt passat där.
Så det ska säljas och ett smalt och mindre skåp ska dit.

Lite bilder på saker som fick följa med hem från IKEA shoppingen nu i veckan.

Ha en bra kväll vänner!



Nya skåpet Norrsten, som jag lyckades fynda på IKEA för endast 1000 kr ;)





Vår lilla snäcka fick med sig mat i tyg till sitt lilla mini kök ;)


Två fina vaser

Nya svarta vardagsglas i svart/vitt fick följa med hem till oss

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Vad fint det blev med det nya skåpet.

    kram!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Har ni lust och träffas på måndag?Komma hit på en fika??

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Ska vi säga vid 11 tiden?

    KRAM!

    SvaraRadera