torsdag 5 augusti 2010

Malmö City



Då var det redan torsdag och snart är semestern över för denna sommaren :(
Men än så länge är det några dagar kvar av semestern och jag och min älskade familj är i Malmö och har det bra.

I går var jag och snäckan inne i byn och tog oss en lång och god frukost med Dinka och hennes söta Tilda.
Alltid lika roligt att träffas!
Efteråt var det hem så att vår lilla skatt kunde sova middag och jag och älskling kunde packa det sista.
Senare bar det iväg till Malmö för lite semester innan jobben väntar nästa vecka.

I dag har jag och min älskade familj varit inne i stan för att shoppa loss lite.
Vilket jag älskar!
Älskar att shoppa i Malmö då dom har i princip allt man kan tänka sig.
Blev mycket fint som fick följa med hem.
Blev även god mat då dom har många fina matrestauranger.

Tänkte först att vi skulle vara i Malmö hela dagen i morgon också och ta det lugnt och sola och bada då det ska bli fint väder här.
Men istället tar vi och kör hemåt i morgon förmiddag och stannar på vägen hem till i Skånes djurpark.
Vår lilla snäcka älskar djur och blir alltid jätte glad och skiner upp som en sol när djur är i närheten. Sen är hon jätte duktig på att härma deras läten ;)
Så att stanna till på djurparken är nog mer uppskattat för vår lilla snäcka än att vara på stranden.

Ha en bra kväll vänner!


1 kommentar:

  1. Det låter som ni har haft det bra.Shopping tackar man inte neh till!

    KRAM!

    SvaraRadera