tisdag 31 augusti 2010

Lite nytt







Hej kära vänner!!
I dag är ingen bra dag för vår älskade lilla Tilda.
Bara hostar och hostar :(
Men förkylningen är nästan helt borta, något bra iallafall.
Inte konstigt att hon är ledsen och gnällig i dag..

Jag har helt glömt bort att visa er mina nya köp med elefant mönstret från Estrid Ericson som inhandlades för en månad sedan när vi var i Malmö på semester.
Det blev en rund bricka i svart, en grytvante och memoblock.
Dom pryder mitt kök och datarummet så fint!
När vi sedan kom hem från semestern och jag fick upp brickan och grytvanten i köket såg det dumt ut med mina marimekko burkar Unikko.
Att ha blommönster och elefantmönster brevid varandra såg jätte konstigt ut.
Så det blev en beställning på marimekkos svart/vita Varvunraita burkar som passade bättre ihop med elefantmönstret.

Nu ska jag slänga mig i soffan och bläddra i mina nyinköpta tidningar meddans snäckan vilar middag.

Ha en bra dag vänner!



Nu är det höst!
Tidningen Amelia har t.o.m gjort en tidning om hösten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar