onsdag 25 augusti 2010

Höst dag

Nya tv skåpen på plats..
Uch vilken tråkig dag, det bara blåser och regnar ute.
Tror att hösten är på ingång :(

Här hemma är det lungt och skönt, händer inte så mycket i dag då jag fortfarande är förkyld :(
Annars hade jag och snäckan gått till öppna förskolan som har öppnat igen efter sommaruppehållet.
Men vi får ta det nästa vecka då jag förhoppningsvis är pigg igen.

Har glömt att visa er vår nya tv bänk som älskling satte upp förra veckan.
Är jätte nöjd med den då den är mindre, smalare och inte alls så bred och klumpig som sideboardet var.
Hade egentligen bara nöjt mig med en vanlig lång lack hylla från IKEA under tvn.
Men det är ju inte så snyggt att ha alla dom sladdarna synliga så det fick bli skåp med lådor så man kan gömma undan det som man inte vill visa.

Ha en bra dag vänner!

1 kommentar:

  1. Usch vad ledsamt det här med din vän! :( Man blir så träffad även om man inte kände personen i fråga.

    Kikar in här emellanåt och måste säga att ni verkligen verkar ha ett superfint hem! Själva så håller vi fortfarande på att leta efter hus. Såg också att du länkat till min blogg. Vad glad jag blir! :)

    Kram Sandra

    SvaraRadera