onsdag 11 augusti 2010

Kosta Boda & IKEA


Iittala ljuslyktor & Marimekko skål som inhandlades på Kosta Boda Outlet




Hej kära Bloggvänner!
Då var vi redan inne i mitten av veckan.
Tycker denna vecka har gått jätte snabbt.
Den veckan jag ska jobba min helg brukar alltid rusa iväg av någon anledning..
I går var jag och vår lilla snäcka på Kosta Boda outlet och shoppade med min kära vän J och hennes två små snäckor.
Vi hade en jätte trevlig dag med shopping & god mat.
Var lite besviken på kläd outleten bara.
Var mycket storlekar som var slut och outlet vet jag inte om man kan kalla det..
Var inte mycket billigare där än på andra ställen..
Men lite kläder till mig och snäckan fick följa med hem.
Även en blå marimekko skål och 4 grå Iittala ljuslyktor, 2 stora och 2 små inhandlades.
Efteråt körde vi inom kära mamma och pappa där vi fick våfflor med grädde och sylt.
Mums så gott det var!
I dag har jag, snäckan, syster L och kära mamma spenderat massa tid och pengar i mitt favorit varuhus IKEA.
Skulle bara dit i fm och ta en lunch och hjälpa mamma att köpa ett badrumsskåp till deras ny renoverade badrum.
Men det blev ganska mycket mer som följde med hem ;)
B.l.a ett badrumsskåp till vårat badrum, snygga vaser, tre vita orkidéer, glas, leksaksmat till snäckans lilla kök i lekrummet och ett vitt Norrsten skåp som jag faktiskt hittade på fynd för endast 1000 kronor.
Ibland ska man ha tur!
Har funderat länge på att köpa ett Sjövik skåp men nu när jag hittade ett nästan lika dant skåp kunde jag inte låta bli att köpa det.
Kommer bli perfekt i vardagsrummet med alla filmer och ps3 spel som älskling har.
Vill bara gömma undan det i ett fint skåp :)
Kommer bilder när allt är ihopmonterat och uppsatt!
Nu väntar sängen då jag snart somnar här framför datorn ;)
Ha en bra kväll vänner!


Kosta Boda Outlet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar