måndag 30 augusti 2010

Måndag


Jag och snäckan var ute på långpromenad i em.
Första gången vi var på långpromenad i nya vagnen :)

Blev även en stund i sandlådan innan vi gick in..


Hej kära bloggvänner!!
Då var det Måndag igen och helgen och Älmhultsdagarna är över..

Har varit en hemma dag i dag då vår lilla snäcka är förkyld och hostig :(
Stackars mammas och pappas lilla älskling...

Men lite nytta har jag även gjort i dag..
Efter att älskling vaknat efter lunch (jobbar natt denna veckan)
har jag varit och stoorhandlat, vilket jag hatar att göra.
Så det är skönt att det är fixat nu!

I helgen har det varit Älmhultsdagarn och jag och min lilla familj var där i Lördags fm en snabb runda bara då älskling och snäckan var lite krassliga.
Jag och älskling skulle egentligen gått ut på Fredags kvällen med kära vänner men fick hoppa över det då älskling var sjuk.
Men snälla älskling tyckte det var synd om mig, att jag skulle sitta hemma för att han var sjuk så i Lördags gick jag med kära syster L och vänner till Wärkstan.
Vi hade jätte roligt! Jätte kul att komma ut och träffa vännerna ibland ;)
Ha en bra kväll vänner!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Tilda verkar trivas bra i sin nya vagn.Det här med skor och storlekar är inte det lättaste precis.Jag bli galen.Ska bli spännande och se vilka fina skor du har beställt.Lust och träffas en dag nästa vecka om ni är friska??

    KRAM!

    SvaraRadera