fredag 12 november 2010

Sötaste Nemo




Hej kära bloggvänner!

Då var det äntligen fredag, dagen som jag alltid längtar till när jag är ledig min helg.
Bara massa massa mys med min älskade familj hela helgen.
Vaknade i morse pigg och utvilad utan feber, och även snäckan har sovit så gott hela natten utan mardrömmar.
Dessvärre har jag nu fått min förkylning, men hellre det än den hemska tröttheten jag hade i går.
Var helt slut när jag bara skulle hämta ett glas vatten.
Och det bästa av allt är ju att älskling är ledig i dag och kan vara hemma med mig och snäckan hela dagen :)
Har varit en ganska lugn dag då jag fortfarande är krasslig.
Men en runda in till byn blev det allt då jag inte kunde hålla mig då snäckans pappelina matta äntligen har kommit som ska vara på hennes rum.
Jätte roligt att den kommit på plats men tanken var ju att både stringhyllan och sängbordet skulle vara på plats när mattan kommit.
Men men, det blir inte alltid som man tänkt sig.
Fick ett mail i dag att stringhyllan och sängbordet skickas någon gång i slutet av nästa vecka.
Längtar tills det är på plats i hennes rum.


Lägger in en bild på sötaste lilla Nemo som är en ny liten familjemedlem.
Älsklings lillebror A har fått hem sin lilla valp som är endast 2 månader gammal och så underbart söt.
Snäckan är lite smyg för honom ännu då han bara är valp och lite busig av sig.
Han vill gärna leka med snäckans små strumpor, vilket inte alls går hem hos snäckan som blir så ledsen.
Blir nog bättre sen när han inte är så busig längre :)

Nu blir det en film med älsklingen, massa ljus och lite chips och dipp innan läggdags.

Ha en skön fredag kväll vänner!






1 kommentar: