söndag 7 november 2010

Huseby julmarknad

Vår älskade lilla snäcka som är så snäll när vi åker bil!

Hej kära bloggvänner!
Då var det redan söndag, att helgerna alltid ska gå så fort förbi när man är ledig.
Min söndag började med att jag fick sovmorgon, jätte skönt att ha det ibland.
Snälla älskling gick upp med snäckan så att jag kunde ligga kvar i den varma goa sängen ett tag till :)
Efter att snäckan sovit middag åkte jag, älskling, snäckan, kära mamma & pappa och syster S och hennes P till Huseby julmarknad.
Jag älskar att vara där och strosa runt och mysa bland alla julgranar och julpynt.
Vi åker alltid dit när det är julmarknad, jag har bara missat ett år men då var jag höggravid med snäckan och hade fruktansvärd foglossning och kunde knappt gå.
Och det är ju det man gör där inne, bara går och går.
Så det året fick jag allt stanna hemma.
När man kommer hem är man så sugen på att ta fram adventsljusstakar, julgran och pyssla i hemmet.
Men än är det lite väl tidigt så jag får hålla mig några veckor till.
Men när vi kom hem blev det igalafall glögg, tända ljus, eld i kaminen och självklart en ostmacka med det goda nyinköpta brödet från julmarknaden.
Julmys hemma!



Det goda julbrödet från julmarknaden som är stenugnsbakat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar