tisdag 16 november 2010

Julklappar

Några av alla julklappar jag och snäckan har slagit in i kväll

God kväll kära vänner!

I kväll har det blivit lite julpyssel här hemma.
Jag och snäckan har b.l.a slagit i dom flesta julklapparna.
Har även hittat ett recept på saffransmuffins som jag tänkte prova att baka.
Lussekatter i all ära, men kan vara roligt att prova någon ny julkaka med saffran i.
Får se om jag kan hinna baka det i morgon kväll kanske.
Jag och kära syster S ska till växjö i morgon och shoppa lite och även se om vi kan hitta dom sista julklapparna.
Hade varit skönt att ha julklapparna klara.
Är så mycket annat vi har att tänka på i December månad.
Har även i kväll skickat iväg alla inbjudningskort till släkt och vänner, så dom kan komma och fira snäckan och älskling på sina födelsedagar.


Ha en skön kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar