tisdag 9 november 2010

Slaskig dag

Ja, det kan man verkligen säga om vädret i dag.
Började snöa i går kväll, men tyvärr blev det inte kvar på marken då det var plusgrader ute så i dag har det varit så blött och slaskigt ute.
Jag som blev glad när jag såg att det snöade ute.
Efter att ha varit på Huseby Julmarknad i Söndags har jag börjat längta jätte mycket till jul.
Jag som älskar julen med glögg, lussekatter, massa tända ljus, julklappar, julgran och självklart att vara ledig och mysa och bara ha det bra med nära och kära.

I förmiddags innan älskling började jobba vid lunchtid var familjen hemma hos svärmor på middag.
Mums :)
I eftermiddags efter att snäckan tagit sin tupplur hälsade kära syster L på mig och snäckan.
Syster hade med sig sin systemkamera så att vi kunde ta lite fina julbilder på snäckan i sin fina tomteklänning med tomteluva jag har inhandlat :)
Ska ha en av bilderna till våra julkort i år till släkt och vänner.
Så nu ska jag försöka att välja en av alla dessa bilder vi tog, inte lätt!

Jag har skrivit mycket om att vi gjort om i snäckans lekrum och sovrum och lovat visa lite bilder.
Så här kommer bilder på hennes lekrum med nya skrivbordet och myshörnan.
Bilder på hur det blev med förvaringen kommer senare då jag började att spackla igen dom gamla hålen som var efter en hylla vi hade innan över förvaringen.
Så det är inte så fint där just nu..

Nu väntar sängen då jag är så trött att jag knappt ser vad jag skriver.

Sov gott kära vänner!









1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Vad fint det blir i Tildas lekrum.Hoppas du mår bättre idag.

    KRAM!

    SvaraRadera