söndag 13 februari 2011

Sista dagen...

Ja, i dag är det sista dagen på min föräldraledighet.
Känns både spännande och lite pirrigt att gå in i ett nytt kapitel med jobb & dagis livet.

I dag söndag har vi bara tagit det lugnt, myst och busat i massor med vår älskade lilla snäcka.
Blev även en runda hem till kära mamma & pappa i dag.
Där blev det god mat och en härlig promenad i det soliga vädret.
Mamma hade hittat våran tågbana som jag och mina systrar hade när vi var små, vilket uppskattades av både morfar, sambo & snäckan ;)


Nu i kväll har det städats här hemma!
Både dammsugit, moppat, tvättat några maskiner tvätt, strykt, tvättat sängkläder, och förberett inför jobb & dagis i morgon.
Skönt att ha det gjort då jag inte tror att jag skulle hunnit med allt det denna första arbetsveckan.

Nu blir det Solsidan sen hoppa in i duschen innan sovdax.

Ha en skön kväll vänner!



Jätte kul att åka pulka med Pappa :)



Snäckan konsentrerar sig för att få ihop tågbanan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar