måndag 14 februari 2011

Mina älskade....


Hej mina kära bloggvänner!

Hoppas att ni alla har haft en bra ALLA HJÄRTANS DAG!

Min dag började med att knata upp i morse till jobbet.
Är min första riktiga jobbedag sen jag gick hem på mammaledigt.
Var så spännande, kändes riktigt roligt att åka iväg...
Då älskling jobbar kväll denna veckan lämnade han snäckan på dagis vid lunch tid.
När jag sedan hämtade snäckan på dagis efter jobbet sa dagispersonalen att allt hade gått jätte bra på dagis.
Och framförallt var snäckan inte ledsen när älskling lämnade henne i morse.
Vilket kändes jätte skönt då hon varit lite ledsen innan när vi sagt hej då.

När jag och snäckan kom hem stod det stora fina ljusrosa rosor på matbordet + chocklad till mig.
Å vad man blir glad då när man kom hem...
Min älskade sambo & snäckan hade i morse innan jobb och dagis varit och köpt det bara till mig på Alla Hjärtans Dag.
Mina älsklingar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar