söndag 27 februari 2011

Piggare

Har i veckan bläddrats ett antal gånger i tidningarna när alvedonen verkat och man orkat läsa dom.

Hej mina kära bloggvänner!

Blev visst en liten paus här på bloggen då jag varit dålig och inte orkat att skriva här inne.
I Tisdags började jag känna mig dålig, och självklart blev jag ju sjuk..
Förkylning, feber, ont i halsen, frossa och en fruktansvärd huvudvärk.
Är väldigt tacksam för att jag fick förkylning och inte kräksjukan som vår lilla älskling hade haft bara ett par dagar innan.
I dag har det gått en hel vecka sedan snäckan hade kräksjukan och än har inte jag och älskling fått det.
Så nu hoppas vi på att vi kommer att slippa det helt denna gången.


I dag är det första dagen sedan i Måndags jag kände att jag faktiskt mådde bra och var helt feberfri när jag gick upp i morse.
Jätte skönt efter att ha varit dålig i några dagar.
Så nu hoppas jag på att kunna återgå till jobb/dagis igen nästa vecka.

2 kommentarer: