lördag 11 december 2010

Julgran & Födelsedagsfirande

Vår fina kungsgran!!

Hej mina vänner!

I dag har jag och min lilla familj varit hemma hos kära mamma & pappa med mina systrar och sambos, för att fira kära pappa på födelsedagen.
Härlig dag med nära och kära med god mat, födelsedagstårta och presenter.
På vägen hem bestämde jag och älskling att vi skulle köra inom byn och kolla om det fanns kvar någon fin julgran att köpa.
Vi tänkte att det finns säkert bara fula och snea julgranar kvar då dom sålt julgranarna under hela dagen och vi kom 30 minuter innan dom skulle åka hem.
Men ack så fel vi hade..
Där stod en lång och fin disneyjulgran med så fina och täta grenar.
Hade först tänkt att köpa en silvergran som vi brukar ha, men denna kungsgranen var jag bara tvungen att köpa.
Kostade en del för att bara användas ett par veckor.
Men det var helt klart värt pengarna då den blev helt perfekt här hemma.

Nu ska jag och älsklingen kolla klart på så mycket bättre på tv4 och äta en god och fet pizza :)

Ha en bra lördagkväll kära vänner!

1 kommentar:

  1. Fin den blev...Jag var med & köpte vår i förmiddags. Trodde först att jag skulle vara den enda som köpte julgran såhär tidigt men jag hade fel det var en hel del folk. Nu är vår pyntad & fin. Blev SUPER nöjd den.
    Kram //ZR//

    SvaraRadera