fredag 3 december 2010

Besök & Sista fixet innan helgen

God kväll kära bloggvänner!

Hoppas allt är bra med er i vinterkylan!
Här hemma har vi haft en jätte bra dag.
På fm hade jag och snäckan besök av Zinka och lilla Nelly & Dinka och lilla Tilda.
Hur trevligt som helst, alltid lika roligt att ses!
Efter att snäckan hade sovit sin middagslur och älskling kommit hem från jobbet, var det dax för mig att åka och handla det sista inför helgen.
I morgon kommer släkten för att fira vår lilla älskling och sambo på deras födelsedagar.
På söndag blir det full rulle här hemma då det blir barnkalas med massa kompisar till snäckan.
Så roligt snäckan kommer ha ;)
Har i kväll även blivit kliniskt rent här hemma då jag har städat hela huset.
Vilket jag även kommer att få göra på söndag kväll efter barnkalaset ;)
Så härligt när hela huset är städat!

Nu ska jag och älskling sätta oss ner och kolla på Robinson som vi missade i går och äta hämtmat från kinarestaurangen. Mums!

Slänger in en bild på hur det blev i snäckans rum efter att vi gjort om lite.
Nya stringhyllan på plats, sängbord, kaninlampa & ny förvaring.
Bara älskar stringhyllkombinationen.
Både skrivbord, hyllor & bokställ i ett.
Helt perfekt i ett litet barnrum med liten plats!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar