fredag 10 december 2010

Finaste Dalton

En trött liten Dalton tar en vilopaus.
Är jobbigt att springa runt och leka med snäckan ;)

God kväll kära bloggvänner!

Hoppas allt är bra med er där ute!
Här hemma börjar vi alla komma på fötterna igen efter våra förkylningar.
Ska försöka att göra ett lite gladare inlägg än mitt förra...
Men just då kände jag bara att jag behövde skriva av mig lite efter en jobbig dag.
Men allt har löst sig, som tur har man bra bilförsäkring..

Har varit en ganska lugn fredag.
Älskling har varit ledig i dag så det blir långledigt denna helgen :)
Så i dag har jag passat på att storstäda hela huset, tvättat, strykt och bytt sängkläderna.
Har även varit hos min chef i dag och pratat om mitt schema och var jag ska vara när jag den 1a Februari ska börja jobba igen.
Ska bli jätte roligt att börja jobba igen och komma tillbaka till alla arbetskamraterna.
Vi tackade även ja till dagmamman som snäckan blev erbjuden dagisplats hos.
Var så himla mysigt där och skönt för snäckan med lite mindre barngrupp, hemmamiljö, hemlagad mat varje dag och bara 5 gator ifrån oss.
Så i mitten av Januari börjar vi med inskolningen.
Kan ju inte bli bättre!
Men ändå är man så nervös nu innan hur allt ska gå.
Men jag tror att dom flesta föräldrar känner samma med första barnet,
allt är ju nytt och man vet inte hur allt går till eller kommer gå.
Men det går säkert jätte bra!
I kväll är kära syster L & hennes J på julbord med jobbet så vi är hundvakt åt finaste Dalton.
Snäckan och Dalton bara älskar varandra och springer runt i hela huset och leker.
När det var dags för snäckan att sova gnydde lille Dalton så hemskt och tyckte inte alls om att hon skulle sova.

Nu blir det ut på en liten promenad med lille Dalton så han kan sköta sina behov!

Ha en bra fredagkväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar