tisdag 28 december 2010

Fin fina julklappar

Fick en svart Kitchen Aid av min älskade sambo i julklapp!
Om jag blev glad må ni tro...


God kväll kära bloggvänner!

Här kommer några bilder på mina och älsklingens julklappar som vi fått i år.
Vi är jätte glada över våra fina julklappar.
Kunde inte önskat oss bättre!

Här hemma har det varit en lugn och skön Tisdag.
Härligt att det är lite lugnare nu efter julhelgen, sedan är det dax igen då nyårsafton snart är här.
Jag, snäckan och mina systrar var hemma hon min mormor & morfar en liten runda på förmiddagen.
Där blev det julfika och ännu mer julklappar.

I eftermiddags tog både jag, älskling och snäckan en middagsnap på hela 2,5 timme.
Vi var så trötta hela bunten ;)
Snäckan sover längre nu har vi märkt när hon varit sjuk.
Pencilinen gör ju sitt också, man blir ju trött av den.

I kväll har älskling & snäckan lagat middag som blev ungnsbakad falukorv med lök,ost,paprika & annanas med hemmagjord potatismos.
Mums så gott det var, och så gott att äta "vanlig" mat.
Är lite trött på julmaten nu..
Undertiden som dom lagade mat passade jag på att åka till mitt favorit varuhus IKEA en sväng för att köpa nya tallrikar, assietter och skålar.
Äntligen nya!
Är både trött på våra gamla och några har gått sönder och andra är skavda.
Så det var jätte skönt att få hem nya och fina i köksskåpet.


Nu blir det duschen och sedan filmmys med min älskade sambo!

Ha en skön Tisdag vänner!



Fick en svart fin elvisp från Dualit från mina kära systrar med sambos!

En ny blandare fick vi av mina kära föräldrar till tvättstugan, då det gamla tyvärr har gått sönder..

2 kommentarer:

  1. Inga fel på din julklappar heller! Är så kär i min KitchenAid :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vilka fina julklappar du har fått. Jag hade inte tackat nej till en Dualit elvisp,den skulle passa bra ihop med vår brödrost :)

    KRAM!

    SvaraRadera