torsdag 22 juli 2010

Frukost i byn & Snart semester

En snabb och lätt lunch för mig i dag.

Dagarna bara rullar på och snart är det semester för mig och älskling.
Ska bli jätte skönt med semester!
Älskling jobbar i morgon också och jag jobbar Lördag och Söndag sen är det semester.
Härligt!!
Ska bli skönt att hela familjen är hemma tillsammans och bara ha det bra, ska även åka iväg på semester några dagar, sen ska vi börja på med vårat nya husprojekt som snart drar igång.
Ska bli så spännande!

I går hade vi besök av Sanna, Andreas och deras lilla snäcka som redan blivit 3 månader.
Var jätte roligt att ses då det var ett tag sedan sist.
Får bli bättre på att träffas lite oftare.


I dag har jag och snäckan varit inne i byn och ätit frukost med min kära vän Johanna och hennes lilla Trine.
Snäckan och Trine är såå söta tillsammans och leker jätte bra ihop.
Håller tummarna på att dom kommer in hos samma dagmamma i höst/vinter.
Känns tryggt att dom isåfall känner varandra så bra när dom båda två börjar där, när allt är så nytt för båda.


Nu tar vår älskade snäcka sin middagslur så jag ska passa på att få ner en matbit i magen innan hon vaknar.
I eftermiddag blir det en tripp till Växjö ;)


Ha en bra dag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar