måndag 5 juli 2010

Semester

Äntligen är det Måndag och jag är ledig.
Har inte alls varit roligt att jobba denna helgen, ville bara hem och sola och bada med familjen. Har ju varit fantastiskt fint väder!

Har i dag haft besök av kära syster S.
Undertiden som snäckan sov sin middagslur låg jag och syster i varsin solstol och bättrade på brännan lite.
Senare när snäckan vaknat körde vi till min andra kära lillasyster L och hennes J.
Dom har hållt på och fixa i huset hela helgen.
Fick sina nycklar till det nyinköpta huset i fredags och har hållt på och fixa och dona sen dess. Målat och snickrat och flyttat möbler och flyttlådor.
Uch vilket jobb i denna värmen.
Men så fantastiskt fint det blir :)

Även här hemma har det blivit fint i trädgården i kväll.
Älskling har gjort färdigt det sista på staketet.
Så skönt att äntligen ha det klart så vår lilla snäcka stannar inne i trädgården och inte springer ut på gatan bland bilarna.
Vår lilla älskling är så snabb och har sånnt spring i benen ;)

Tycker så synd om vår lilla skatt.
Har det så jobbigt med sina små tandsinar som både kliar och gör ont på henne.
Har hela fyra små tandsingar på gång samtidigt.
Jätte jobbigt för henne nu :(
Hoppas att dom kommer ut snabbt så vi får tillbaka vår glada snäcka igen!

La in om ledigt för ett tag sedan på jobbet att jag ville vara ledig om två helger då, mina nära och kära ska komma hem till oss.
Då jag fyller 25 år!
Och i dag har jag fått ledigt av min snälla chef.
Så nu är det semester för min del ett tag ;)
Härligt nu när det är så fint väder!

Ha en bra kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar