fredag 9 juli 2010

Grillkväll med min älskade familj

I eftermiddags åkte jag och min lilla familj till kära syster L och hennes J på grillkväll.
Dom har kommit ganska bra iordning i sitt nyköpta hus.
Är ju lite att fixa med innan allt har kommit på rätt plats och alla möblerna kommit upp.
I dag börjar nästan hela min familj på semester och det skulle ju självklart invigas med en trevlig grillkväll med min älskade familj.
Hela min familj var där mamma, pappa, syster S och hennes P, jag, älskling, snäckan och syster L och hennes J.
Var jätte trevligt med gott grillat, kubbspel, fika, promenad och självklart att vara hemma hos syster L och hennes J i deras fina hus.
Kunde inte blivit en bättre kväll :)
Snart blir det läggdags då jag och min lilla familj åker på en liten mini semester till kära skåneland :)
Ha en bra kväll vänner!


Systers J och kära Pappa skötte grillningen

Snäckan tyckte att det var mums med grillat

Älskar grillat! Vem hade inte velat ha denna goda talriken

Hela min älskade familj samlad..

Utom syster S som tar kort.




Kubbspel efter den goda maten..

Mitt lag vann självklart ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar