torsdag 8 juli 2010

Marknad

Hej kära blogg vänner!!

I eftermiddags efter snäckan sovigt sin middagslur begav vi oss till Hästveda marknad med mamma, pappa, kära syster L och hennes J.
Älskling var tyvärr tvungen att jobba över sent i kväll, så vi var tvugna att åka utan honom :(
Tycker att det är roligt att gå på marknad, men jag köper sällan något.
Är mysigt att strosa runt, kolla på saker och träffa vänner som också är på marknaden.
Men i dag köpte jag faktiskt ett par skor till snäckan.
Tyckte att dom var så söta i hennes storlek, sen har min kära granne ett par till sin son och hon sa att dom var super bra till honom.
Så vi får se om jag håller med om det...
Har haft en jätte trevlig dag med min kära familj.


Ha en bra kväll vänner!



Snäckans nya skor, självklart rosa ;)


Mycket folk på marknaden i dag..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar