lördag 31 juli 2010

Lördag


Fint på bordet och på toaletten efter jag städat!



God morgon vänner!!

Då var det redan Lördag morgon och snart har redan en hel vecka av semestern gått förbi.
Eller semester, jag var inne och jobbade i går natt då det saknades folk.
Gick faktiskt jätte bra då jag alldrig har jobbat natt innan.
Men i går sov jag halva dagen, och man var ganska trött hela dagen.
Blir kanske så när man jobbar natt?

Efter att jag sovit halva dagen, var jag både trött och rastlös.
Så det blev både storstädande i hela huset, storhandling och några maskiner tvätt.
Så skönt att ha det gjort.
Så när jag var färdig belönade jag mig med nya fina blommor i huset.

Det har stått still med vårat takbytarprojekt nu i hela två dagar pga regnet :(
Men i dag är vädret bra än så länge iaf.
Så nu har dom gamla takplattorna åkt ner och dom nya ska läggas i dag.
Så nu hoppas vi att vädret är bra hela dagen!

Ha en bra Lördag vänner!!

Detta kallar jag storhandling

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg jag har hittat! =)

    Vi har också en Bugga och är supernöjda med valet. Hoppas ni inte kommer ångra er...

    Trevlig helg! Kraam /Katta

    SvaraRadera
  2. Tack snälla!
    Har haft vagnen ett par dagar bara men vi älskar redan vagnen. Jag tror och hoppas att vi inte kommer ångra oss.

    Kram

    SvaraRadera