fredag 23 juli 2010

Nytt husprojekt på gång...

På vår gräsmatta står dom nya fina takpannorna som bara väntar på att komma upp på vårat tak :)


Fredag..
Älsklings sista dag på jobbet sedan väntar två veckors semester och efter det ska han börja sitt nya jobb :)
Själv ska jag jobba Lördag och Söndag sedan ska jag också ha lite semester.
Ska bli jätte skönt med semester att ta det lugnt, vara med min älskade familj, åka på semester och vara med nära och kära.
Längtar!

I dag kom vårat nya projekt på huset ;)
Äntligen ska vårat hus få nytt och fint svart tak.
Ska bli så skönt att slippa dom röda, fula, slitna och mossiga gamla takpannorna som ligger där sedan huset byggdes.
Nu förstör dom gamla plattorna hela utseendet på huset med sin fulhet, eller vi tycker iaf det..
Kommer att bli enorm skillnad när dom nya fina svarta plattorna är på plats.
Längtar så tills allt är klart!!

Nu ska jag ta och krypa ner i goa sängen och ta och läsa mina favorit tidningar innan jag somnar.
I morgon väntar jobb.


Ha en bra kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar