lördag 1 oktober 2011

Hello cupcake!

I veckan trillade denna härliga boken ner i postlådan!
Leila Lindholms femte bok som handlar enbart om dessa smarriga cupcakes.
Jag älskar hennes böcker och har alla fem hemma.
Inte nog med dessa goda recept hon delar med sig, man får även ursnygga bilder att titta på i böckerna.
Extra kul i Hello cupcake boken är att se hennes söta son Walter på många sidor i boken som är med och bakar med mamma Leila.
Tror minsann att jag ska försöka hinna med att baka några cupcakes redan nu i helgen.



Skulle ha hunnit med massa i helgen hade vi planerat.
Men tyvärr är det nu älsklings tur att vara sjuk med förkylning och feber.
Så jag ska försöka hinna med att göra ett par sysslor själv här hemma.
B.la ska jag putsa mina skitiga fönster, klippa det långa gräset och tvätta massa tvätt.
Senare i kväll ska jag köra ut med lite beställningar åt kära syster S.
Hon ska ikväll åka iväg på lite roligheter med sina vänner.
Och för att hon ska kunna göra det en helg krävs det värsta planeringen.
Så självklart hjälper jag henne med det då hon sällan kan åka iväg på något på helgerna.
Men så är det när man driver en cateringfirma...

Nu ska jag åka iväg för lite handling!

Ha en skön helg vänner & var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar