tisdag 11 oktober 2011

Världens bästa sambo- Det har jag



Jag vet inte om jag har sagt det innan, men jag säger isåfall det igen.
Jag har världens bästa sambo!
Han är alltid väldigt mån om mig och snäckan, att vi har det bra och att vi mår bra.
Då mår han som bäst!
Han är alltid väldigt snäll och omtänksam och är världens bästa på att skämma bort oss.
I går när älskling kom hem från jobbet, sent i går kväll fick jag en liten ask.
En liten överraskning ;)
I denna asken låg det en helt ny mobil, en HTC Sensation.
Gissa om jag blev glad ;)

Jag har pratat ett tag om att jag funderar på att köpa en ny mobil.
Men jag har inte vetat vad jag vill ha för någon mobil då jag är urkass på allt vad som heter teknikprylar.
Och jag vill inte ha någon iphone som alla andra har.
Så tur man har en sambo som kan den biten :)
Då jag tex ofta glömmer att ta med digitalkameran när vi åker iväg och hade då velat ha en bra mobil som jag kan ta fina kort med.
Då min nu gamla mobil hade urkass kamera, typ stenåldern ;) blev det allt annat än bra bilder med den.
Och att kunna blogga med mobilen är ju aldrig fel det heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar