lördag 22 oktober 2011

Lördag vecka 42



God kväll i stugorna!
Hoppas att ni alla har haft en härlig Lördag.

Tyvärr började inte vår Lördag så bra.
Vår älskade lilla snäcka vaknade upp tidigt i morse och hade ont i sin lilla magen som vanligt.
Men i morse kräkte hon två gånger :(
Hennes lilla mage har tyvärr börjat strula nu igen, den som har varit så bra hela sommaren.
I ca 1 1/2 månad har hon klagat över ont i magen.
Har fått en telefontid till hennes barnläkare den 31 okt.
Ska se vad hon säger om detta.
Puhh är så trött på att ständigt vara orolig över hennes lilla mage och hur hon mår.
Att allt inte bara kan bli bra någon gång!
Gör så ont i mamma & pappas hjärtan att se det finste man har må dåligt :(
Hon har haft det så jobbigt med sin lilla mage hela livet, att det inte kan räcka nu och gå över snart.

I morgon hoppas vi på en mycket bättre dag då vi isåfall ska åka iväg på lite äventyr :)

Som ni säkert förstår så har vi haft en hemma dag när snäckan inte riktigt har varit okej.
Men vi har pysslat och donat lite i dag och har fått jätte mycket gjort hemma.
Vilket känns jätte skönt.

Till sist måste jag visa er mitt klipp jag gjort för ca 2 veckor sedan.
Svenssons i lammhult hade en så kallad oktoberfest med många nedsatta varor under en kort tid.
Då b.la en 50cm vit fling stjärna!
Med erbjudandet och en värdecheck jag hade betalade jag endast 1600 kr :)
570 kr billigare ;)
Så nu har jag två fina 50 cm fling stjärnor till jul.
Som jag har haft rabatt på båda två.
Den första fick jag 20% rabatt på designonline.se för att jag var en trogen och återkommande kund.
Det tackar man för!

Nehe kära vänner, nu sover vår älskade busunge så nu ska jag och älskling ha myslördag med film och chips.

Ha det bra vänner & var rädda om varandra!

1 kommentar:

  1. Åh. Så avis jag är! Jag vill också ha en Fling-stjärna! Fast gärna den största till vår ovanvåning...

    SvaraRadera