torsdag 6 oktober 2011

Ledig dag och shopping

Ännu en ledig dag, så härligt mitt i veckan!
Att gå upp när man vaknar och ta det lugnt eller snarare i snigeltakt på morgonen utan massa stress och passa tider.
Men till helgen väntas det jobb för min del :(
Vaknade i dag av att snäckan sjöng lilla snigel akta dej i sin säng på morgonen ;)
Man kan ju inte bli annat än glad på morgonen när man hör snäckan sjunga så glatt på morgonkvisten.

Efter frukost och morgonmys med vår lilla älskling blev det en tur till Växjö för lite shopping.
Var inte alls planerat men kände för lite shopping i dag ;)


Mamma och pappas älskade lilla trollunge äter frukost i sin nyvaknade frisyr ;)

Blev faktiskt inte så mycket handlat utan mest gått runt och kikat lite.
Kollade in en DVD som vi ska köpa till snäckan att ha i bilen, en kommande julklapp.
Jag vill helst åka till en affär och göra sådana köp istället för att klicka hem från hemsidan.

Sneglade in ett par svarta känger till mig som jag kunde ha i höst, men tvekade så det blev inget köp.
Som jag nu ångrar!
Ska se om det går att klicka hem dom från deras hemsida.
Hoppas, hoppas!

Nehe nu väntas sängen.
Pss: I morgon ska det kikas på julsortimentet på IKEA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar