måndag 24 oktober 2011

Tidig julklapp

Min älskade älskling hade i förmiddags tagit emot 4 jätte stora paket från dhl här hemma när jag jobbade.
När jag kom hem från jobbet och hade hämtat vår lilla busunge på dagis stod dom så fint runt köksbordet.
Ett par vita verner panton stolar från vitra.
Jag bara älskar dom, så himla snygga!
Han kan min älskling, han vet hur han ska göra sin gumma i stugan glad!
Tack min älskade för den fina julklappen.
En liite för tidig julklapp, 2 månader förtidigt.
I dag är det ju även exakt 2 månader till julafton.
Tänk att det bara är 1 månad kvar till advent.
Då får jag även ta fram mina fina vita fling stjärnor i fönstren ;)
Längtar!

Nehe vänner nu ska jag ta och laga lite mat till mannen i mitt liv!

Ha det bra kära vänner och var rädda om varandra!








1 kommentar:

  1. O vad snygga, vilken fin julklapp du fick av Björn. Förstår att du är glad och nöjd med dom!
    Kramar Jenny

    SvaraRadera