torsdag 13 oktober 2011

Jul på Liseberg



Förra veckan beställde jag och älskling ett helgpaket till Jul i Liseberg.
Med 2 hotellövernattningar, julbord, frukostbuffe, och inträde till Jul i Liseberg.
Självklart blir det även lite shopping inne i Göteborgs fina stad, för att förhoppningsvis hitta lite julklappar.
Ska bli jätte kul att åka dit med familjen en helg i November och bara mysa och vara tillsammans.
Och förhoppningsvis få julstämning och längtan till jul och nyår.
Har redan sett på andra bloggar att många valt att oxå ta en tripp dit i jul.
Vi har aldrig varit på Jul i Liseberg innan så det ska bli jätte kul att åka dit då alla säger att det ska vara jätte fint och mysigt där.




6 kommentarer:

  1. Hihi jag bokade också en helg i Göteborg häromdagen fast vi åker i början av december! Blir mitt första besök på julmarknaden också :) kram på dig

    SvaraRadera
  2. Vi var där förra året. Massa folk och kallt var det den helgen. Det gick knappt att gå in i någon butik/restaurang för det var fullproppat med folk men mysigt var det.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ååå jag vill med åka dit, det ser ju så mysigt ut. Julen är uuuunderbar :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Anna: Läste att ni oxå skulle dit i år på din blogg. Kul ;)
    Zinka: När vi bokade hotellet tänkte jag faktiskt på er. Kom ihåg att du har sagt att ni hade det väldigt kallt förra året.
    Jag hoppas att det kommer vara snö i år och några munusgrader ute. Inte så jätte kallt som förra året.
    Lotte: Tycker absolut att du ska ta en tripp dit!
    Har hört av så många att det ska vara så fint och mysigt där på Julmarknaden.

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Så mysigt med Jul på Liseberg. Vi ska med boka en helg i november. Ska bara försöka få ledigt från jobbet puhh...Hur det nu ska gå. Är ni friska nu? Tilda har blivit bättre men jag har börjat hosta så på nätterna sover jag inte så mycket.Grrrr!

    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Åh, det är såå mysigt med Jul på Lisseberg:)! Missa inte alla fina design märken som ställer ut uppe på toppen. Det gjorde dom förra året i allafall. Jag hittade en Pia Wallen pläd för nästan halva priset:)! Bara ett tips!

    Kram CC

    SvaraRadera