måndag 11 oktober 2010

Ny vecka & Sovmorgon

God morgon kära bloggvänner!

Äntligen Måndag morgon och en ny vecka framför oss.
Har i dag fått sovmorgon av min älskling då jag har jobbat hela helgen, så han tyckte att jag behövde ta igen lite sömn.
Passar då även på att skriva några rader till er.

I helgen har det inte hänt så mycket för min del.
Har börjat jobba lite helger igen, fast på en ny avdelning.
Har faktiskt gått bra i helgen med tanke på att jag inte riktigt kan den avdelningen.

Älskling och snäckan har haft fullt upp hela helgen..
Lördagen spenderade dom hemma hos mina föräldrar en hel dag.
Älsklingen har hjälpt pappa och hans bror att koppla in lite utebelysning på deras hus.
Tur för dom att dom har en elektriker i familjen ;)
Undertiden hade vår lilla skatt och mormor både hunnit med att baka bullar, laga mat till familjen, varit ute och lekt i lekstugan som vår lilla skatt älskar & sedan hade hon sovit middag också.
På söndagen hade svärmor varit här hemma och hälsat på.
Snäckan fick en jätte söt liten stol av Farmor som hon köpt.
Just nu är det brun och ful men den ska målas vit.
Bild på när den är klar kommer senare.

Nä nu ska jag ta och kliva upp ur sängen och gå ner och äta frukost med min älskade familj.

Ha en bra Måndag vänner och hoppas att ni får en bra vecka!



När jag kom hem från jobbet i går kväll hade älskling och snäckan gjort denna goda tacopajen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar