onsdag 6 oktober 2010

Namnsdag & Höstmarknad

Fick b.l.a med dessa fina saker hem från IKEAs julsortiment

Hej vänner!
6:e Oktober i dag och det är både min namnsdag och även hela 25 år sedan jag döptes.
Just nu susar vår lilla skatt så jag passar på att skriva ett par rader till er.
När snäckan vaknat ska vi gå ner till Höstmarknaden här i byn med Johanna, Trine, Lena, kära
mamma och systrarna S & L.
Blir även en fika efterråt :)
Snäckan mår redan bättre med sin förkylning, vilket är jätte skönt.
Samma för älskling, bara ett par dagar med förkylning och sedan bra igen.
Har aldrig varit med om en sådan snabb förkylning innan.


I fm var jag och syster S på IKEA och kollade på alla fina julsaker som dom fått in.
Skulle gått dit i helgen men det var full rulle här hemma så det hanns inte med.
Fick med mig jätte fina julsaker hem.
Älskar deras julsortiment i år.
Och det bästa av allt var att det var mycket vitt och grått, vilket jag har bestämt att det ska vara hemma hos oss i jul.
Helt perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar