fredag 15 oktober 2010

Kylig höst dag

I morse var det frost ute och några minusgrader!

God kväll kära bloggvänner!
Då var det redan Fredag kväll och en härlig helg framför oss.
Ganska kylig dag ute och minusgrader i natt.
Märks att vi är påväg mot kyligare tider.
Älskar att vi har kamin i huset då det är så varmt och gott i huset när det är kyligt ute.

I dag har älskling varit ledig hela dagen.
Älskar att han är ledig varannan Fredag, lite lyx med långhelg tillsammans :)
I dag har vi hunnit med massor.
Hinner med dubbelt så mycket när både jag och älskling är hemma.
I förmiddags hann jag både med sovmorgon och storhandling.
Och älskling var på tippen med massa bråte som vi har haft liggandes i förrådet.
Blev ganska trångt där ute nu med både ved och massa bråte.
Så det var dax att fixa det nu innan det blir snö och kallt.
I em har jag och älskling fixat lite i snäckans lekrum och sovrum.
Fick i veckan för mig att jag skulle ändra om lite i hennes rum.
Har sålt lite saker på blocket och nya ska inskaffas så snart jag har bestämt vad det blir.
I både hennes sovrum och lekrum ska det bli någon form av förvaring och skrivbord.
Ska bara klura ut vad vi vill ha...

När vi var färdiga med det kom svärmor och syster S på besök innan det var dax för vår lilla snäcka att sova för natten.

Nu blir det duschen för min del och sedan sovdax då jag ska jobba i morgon.
Ska bli jätte roligt att jobba i morgon då jag ska vara på min gamla avdelning som jag var på i våras/sommras.
Roligt att träffa arbetskamraterna igen!

Ha en skön helg vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar