torsdag 31 maj 2012

Sista Maj

God kväll vänner!!
Hoppas allt är bra med er alla där ute..

Här hemma har jag redan hunnit med en vecka som föräldraledig.
Kan inte riktigt förstå att jag redan går in i gravidvecka 33 till helgen..
Tycker inte det var länge sedan man fick ett plus på stickan :)

I dag har jag och snäckan hunnit med massa roligheter...
Började fm med ett besök hos bm igen, blir tätare besök nu när det inte är långt kvar :)
Efter det köpte jag och snäckan hem ett gäng god fika och åkte hem till kära syster L, som även hon nu äntligen gått hem på föräldraledigt..
I kväll blev det korvgrillning med snäckans älskade grannkompisar R & V.
Blev massa bus här hemma på dom små liven, så nu sover snäckan gott :)

Blev massa bus i snäckans nu färdigmålade lekstuga.
Slänger in en bild på den nu när den äntligen är färdig målad.
Nu ska bara takpannor på och lite piff sen är den helt klar :)
Till helgen ska den även få flytta till sin riktiga plats i trädgården istället för mitt på gräsmattan.
På bilden ser lekstugan nästan svart ut, men den är mörk grå..
Detta gråa vädret och nu i kvällningen blir färgen väldigt mörk.


1 kommentar:

  1. Hej Jennie,
    så roligt att lekstugan blev färdigmålad. Den ser svart ut, men jag tycker det ser jättebra ut. Skulle du vilja visa upp lekstugemålandet (och kanske även lekstugebyggandet) på Byggla? Är du intresserad får du en liten present! Du kan maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer!
    /Vendela på Byggla

    SvaraRadera