måndag 14 maj 2012

God måndag mina vänner!

Hoppas allt är bra med er där hemma!
Då var det redan måndag igen, men det känns nog inte lika segt för många då det är en kort vecka för vissa..
Helgen här hemma har gått väldigt snabbt då vi gjort så mycket, eller rättare sagt älskling har..
Jag kämpar på så gott det går då jag nu är helt sjukskriven pga mina alldeles för många sammandragningar.
Så jag ska ta det så lugnt jag bara kan, vilket inte alltid är det lättaste..
I går blev snäckans nya och större sandlåda färdig som älskling snickrat ihop.
En överlycklig snäcka satt nog där flera timmar i rad :)

I dag när älskling jobbat klart åkte vi alla in till stan för att inhandla ett babyskydd och en mini cykel till Tilda.
Vi hittade precis det vi ville ha och lite mer :)
Nu är det inte så långt kvar till vår lilla gosse kommer till oss, endast 10 veckor!
Tycker att den sista tiden gått jätte fort..
Det är mycket som snurrar i huvudet nu när det börjar dra ihop sig..
Vad ska han heta, hur kommer denna förlossningen att gå? har vi inhandlat allt? hur ska snäckan reagera med en liten gosse i huset?
Ja, funderingarna är många nu när det inte är så långt kvar.


Det blev en Acta graco med bas som vår lille gosse kommer åka i..


Mycket grävande blev det i går i nya sandlådan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar