onsdag 16 maj 2012

Onsdag kväll

God kväll fina vänner!!
Nu har ös regnet äntligen försvunnit, jag som hade planerat att jag och vår lilla snäcka skulle plantera smultronplantor och lite sommarblommor.
Får skjuta fram det ännu en dag..
I dag är vår lilla snäcka piggare och har ingen feber längre :)
I måndags natt fick snäckan feber, förkylning och självklart krupp.
Ungefär varannan gång snäckan är förkyld kommer den där kruppen :(
Så trist, men den ska tydligen försvinna av sig själv när hon kommer upp i skolåldern enligt läkaren.
Skulle egentligen åkt på en liten mini semester nu när Björn är ledig tills måndag, men nu när snäckan inte är riktigt pigg än blir det att vi stannar hemma istället.
Får se vad vi hittar på istället för kul.

Slänger in två bilder på nya soffbordet som inhandlades i måndags.
Är super nöjd med det, och det snyggaste av allt: det är högblankt!

Nu blir det egentid med slapp i soffan och Arga snickaren på tv!




3 kommentarer:

  1. Åh vilken snyggt soffbord ! Vill också haaa ! :) Vart kommer det ifrån ?

    Kraaam !

    SvaraRadera
  2. Det kommer faktisk från Kina, är en kompis som tagit hem det till mig.
    Så tyvärr tror jag inte att det går att köpa i Sverige..
    Men det kanske finns något liknande!?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad synd ! Precis ett sånt jag letat efter , men vad synd . Men då får jag njuta av det lite genom dina bilder istället :) Kram

    SvaraRadera