måndag 4 juni 2012

Babysitter, vem?

Måndag och ny vecka..
Helgen har bara rusat förbi här hemma, har både hunnit med roligheter och massa fixande.
I lördags kom äntligen lekstugan på plats där den ska vara, efter mycket trixande.
Det var inte helt lätt att få den stora lekstugan på plats med en stor lastare som skulle vända på lekstugan i en liten trädgård..
Men det gick tillslut ;)
Och lyckligast var nog snäckan när den kom på plats, så hon kunde leka i det hela em med sina grannkompisar :)
På kvällen blev det födelsedagskalas för min minsta kusin som blev hela 15 år.
Oj oj vad tiden går..

I söndags fick jag ett ryck att fixa det mesta här hemma, som älskling bara fick hänga på ;)
Känner att jag är inne i denna berömda `boa mig innan bebis kommer´
Jag var precis lika dan när jag var höggravid med snäckan.
Det ska städas, fixas, rensas och ordnas i massor här hemma innan bebis kommer..
När det gäller bebissaker är jag så gott som färdig nu med både barnvagn, babyskydd, kläder, vagga och mycket mer.
Det jag inte har inhandlat än är en babysitter, vet inte vilken av dessa 3 jag vill köpa.
Någon som vet om någon av dessa babysitters är bra?


Nuna leaf



Baby Björn balance air



Coco Bloom

3 kommentarer:

  1. Hej vännen,
    Vi köpte en BabyBjörn Balance till Tilda och den var kanon. Snygg och smidig med gungfunktion som de små lätt kan gunga igång sig själva :)

    Har ni lust och träffas en dag nästa vecka?

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Vi hade också en Babybjörn balance. :) Vi är nöjda med den... :)

    SvaraRadera
  3. Har haft baby Björn både till min dotter och mins tvillingpojkar och har bara gott att säga. De har verkligen varit toppen, jättebra gungfunktion och att den går att ställa i 3 olika lägen.

    SvaraRadera