måndag 18 juni 2012

Sjukstuga

Kikar in en snabbis till er för att önska er en bra vecka..
Här hemma är det sjukstuga :(
Jag och snäckan är dunderförkylda och gnälliga..
Tror nästan att jag är mer gnällig än snäckan!
Att vara höggravid och inte vara riktigt pigg är ingen hit.
Men det är bara att kämpa på.
Är ju faktiskt bara 5 veckor kvar nu, wiii :)

Hoppas ni har haft en bra helg!
Här hemma har det varit lugnt, jag har som sagt legat sjuk hemma och älskling har haft sin jourhelg.
Tur var det att han hade sin jourhelg för dom helgerna planerar vi ingenting då älskling måste hålla sig hemomkring och kan inte åka iväg någonstans.
Bra planerat att bli sjuk så älskling kan ta hand om mig ;)

Nehe nu har jag gnällt av mig lite, så nu får det bli sängen och hoppas på en lite piggare morgondag!
Och en mindre gnälligare mamma ;)




En pigg och glad snäcka som ännu inte blivit förkyld.
Älskling satte i helgen ihop hennes nya gunga och det var populärt :)
Här med sin kompis granne Robin.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar