söndag 10 juni 2012

Snö of sweden



 Två av mina fina silverarmband jag fyndade på campadre för ett par veckor sedan av märket snö of sweden.
Jag älskar deras smycken och nu när det var halva priset var jag ju tvungen att köpa två av favoriterna ;)



Här hemma har det varit en lugn helg.
Jag och älskling åkte med kära syster S och hennes P till stan i går.
Dom skulle köpa vitvaror och jag var ute efter en tunika/klänning att ha på mig på älsklings kusiners student i veckan.
Hittade faktiskt en tunika som både var fin och passade min stora gravidmage.
I går gick jag in i gravidvecka 34, tiden går så fort nu..
Tänk att vår efterlängtade gosse snart kommer till oss, vad vi längtar nu!

I eftermiddags kom vår lilla busunge hem som har sovit hos sin mormor och morfar i natt.
Blev ingen hit alls då snäckan under natten fick maginfluensan.
Stackars lilla snäckan och mamma med för den delen, det blev inte alls en natt hon hade räknat med..
Tycker hon var ganska pigg när hon kom hem, men äter inte mycket..
En trött liten snäcka somnade tidigt i kväll vilket var förståligt.
Hon missade många timmars sömn när kräksjukan satte igång :(
Nu hoppas vi på en bättre dag i morgon, med en lite piggare snäcka..

Ha det bra vänner!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar