söndag 7 augusti 2011

Underbara helg!

God kväll på er allihopa!!

Då var det redan söndag kväll och jag och älskling har bara en vecka kvar av semestern innan allvaret börjar igen..

Jag och familjen har haft en underbar helg!
Helgen började med grillfest hemma hos kära syster L och hennes J.
Vi hade en jätte roligt kväll med vänner, god grillmat och lite vuxendricka.
Vår älskade lilla snäcka var hemma hos sin älskade Mormor & Morfar.
Det hade gått hur bra som helst, man är ju lite nervös hur det ska gå när hon har sovit där.
Men dom hade hittat på massa roligheter, så snäckan trivdes nog till max av all uppmärksamhet av Mormor & Morfar :)

I Lördags hade vi familjen Rizvanovic/Pålsson på besök.
Grillat stod på menyn kycklingfile & klyftpotatis med bearnesås.
Och äppelkaka med vaniljsås till efterrätt.
Det är alltid lika roligt att träffa min kära vän då vi alltid har så mycket att prata om.
Det är underbart att vara i ditt sällskap och jag hoppas att vi snart tar en grillkväll med familjerna igen!
Vår lilla snäcka hade med en jätte rolig kväll med sin kompis Tilda.
Innan snäckan skulle gå och lägga sig frågade hon om kompisen Tilda kommer och leker hemma hos oss i morgon igen.
Men å så besviken hon blev när vi sa att Tilda kommer en annan dag och leker, inte i morgon igen ;)

I dag söndag har det varit en lugn och skön dag.
Så som Söndagar brukar vara!
I eftermiddags åkte familjen hem till kära mamma & pappa då vi blev bjudna på middag.
Underbart att få komma till ett dukat bord!
Och alltid lika skönt att få komma hem till mamma och pappa ibland och bara vara.

Nu väntar sängen redan då vi ska upp i vettig tid i morgon!
Då blir det lite roligheter :)

Ha en fortsatt skön kväll vänner & var rädda om varandra!



Av min kära vän D med familj fick vi i Lördags denna fina present!
Marimekko skål & servetter!
Tack snälla ni är för goa



Bild på mig och min älskade sambo från i Fredags på grillfesten!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Tack för en jätte mysig kväll och super god mat.Det är alltid lika trevligt och träffa er. Klart vi får göra om det snart igen.

    KRAM!

    SvaraRadera