torsdag 4 augusti 2011

Lek & Shopping

God kväll vänner!!

Ännu en varm och skön dag med massa massa sol!
Det gillar vi...

Dagen har i dag spenderats i Växjö, då mest på snäckans absoluta favoritplats.
Leos Lekland!
Snäckan älskar rutchkanor, och studsmattor så Leos Lekland är rena paradiset för henne.
Efter ett par timmars lek var vi alla hungriga så det blev ju självklart en runda in till samarkand på Mc Donalds.
Som alltid kliar det i mina shopping fingrar så det blev att strosa runt i lite klädaffärer inne på stora samarkand.
Blev faktiskt lite kläder både till mig och älskling för ovanlighetens skull, det brukar annars bara vara till snäckan.
Hittade fina kläder till mig själv som jag ska ha i morgon kväll.
Då blir det grillfest hemma hos kära syster :)

Ha en bra kväll vänner & var rädda om varandra!



Snäckan och älskling tar sig en tur tillsammans!


En allvarlig snäcka på bild ;)


En överlycklig snäcka, som åkte rutchkana massa massa gånger...


Nytt i garderoben från PoP till snäckan
Skalbyxa och två färgglada tröjor.

1 kommentar:

  1. Vilka fin Pop-kläder lilltjejen fått! Måste också spana in alla deras höstnyter live i butiken så fort jag får chansen. Riktigt bra kvalitet!

    Vilket urfint rum din lilla Tilda har! Me like!

    Kram Katta

    SvaraRadera