tisdag 23 augusti 2011

Tillbaka till vardagen igen




Ja, då var det dax igen..
Nu har vi jobbat/varit på dagis i en hel vecka.
Jag tycker att det känns skönt att vardagen är tillbaka igen då det blir mer rutin på allt.
Men självklart saknar man dagarna då man hade semester!
Det går faktiskt bra att lämna snäckan på dagis.
Vi var lite oroliga att hon skulle bli ledsen och inte ville vara där, då hon har varit hemma i hela 9 veckor i sommar.
Så nu hoppas vi att det förblir bra :)

Vilken härlig värme vi har haft i dag, så soligt och skönt!
Tyvärr så har jag inte kunnat njuta till max då jag jobbat och därefter varit i Växjö.
Hem från Växjö kom jag b.la hem med massa fina kläder till vår lilla snäcka som hon ska ha på dagis från H&M.
Helt perfekta dagiskläder!
Det har även börjat fyllas på i hennes garderob med andra fina kläder från PoP & Me&I.

Slänger in denna fina bild på snäckans nya elefant lampa som jag shoppade när vi var i Malmö på semester från ZZZOOLIGHT .

Ha det så bra vänner & var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar