torsdag 21 juli 2011

tildas rum

Uch vilket tråkigt väder, har varit ostadigt och regnigt väder länge...
Tycker att det är dax för solen att titta fram snart så man känner att det är sommar.
Man känner inte för att åka iväg och hitta på något nu heller när det regnar för dom flesta aktiviteterna för barnen nu under sommaren är ju ute.
Och jag är faktiskt inte så pigg på att åka iväg och vara ute i regn och rusk en hel dag!

Så i dag har vi haft en hemma och inne dag denna torsdagen.
Hade i eftermiddags besök av en gammal arbetskamrat, var jätte kul att träffas då vi inte ses så ofta längre då hon bytt jobb..
Lilla snäckan var jätte trött och gnällig hela eftermiddagen/kvällen då hon i dag bestämde sig för att gå upp redan kl 06.15.
Så det blev inte så långa pratstunder innan hon avbröt oss i allt pratande ;)
Stackars lilla snäckan hon som annars brukar sova till 8.00-8.30 på morgonen.

Kom på i dag att jag helt glömt bort att visa er bilder på snäckans rum som jag fixat lite i för ett tag sedan, så här kommer lite bilder till er!

Ha en härlig kväll vänner & var rädda om varandra!






4 kommentarer:

  1. Hej. Jag tänkte bara höra vad har du köpt stringhyllan och vad kostar hela "Uppsättningen"? =) Skulle vilja ha det till min dotter oxå... Kram Josse

    SvaraRadera