fredag 15 juli 2011

Helg


Finaste blombuketten som jag fått av finaste vännen D då jag fyllt år!
Tack kära vän!!


God kväll käraste vänner!!

Hoppas allt är bra med er alla där ute och att ni har det härligt på semestern!!
Här hemma är allt bara fint med oss, dagarna bara rullar förbi när man har semester.
Tyvärr jobbar älskling fortfarande, nästa vecka med sen har vi alla semester.
Denna veckan har vi både hunnit med lite födelsedagsfirande, hästveda marknad, shopping, husvisning och träffat min kära vän D och hennes lilla Tilda.

I onsdags hängde jag och tilda med på husvisning med min kära syster s och hennes p.
Det gick hur bra som helst och dom älskade huset.
Så nu är det dax för dom att börja buda..
Så spännande!!
Även här hemma har det varit "husvisning"
I går var det ett grannarpar längre upp på gatan som precis köpt ett hus (älsklings gamla arbetskamrat) som ska börja renovera som kom inom och tittade hur vi bodde.
Dom hade hört att vi hade det fint hemma så dom kom förbi och frågade om dom fick komma in.
Och i morgon kommer det ett kompispar till min syster för att oxå titta hur vi bor, då mest på vårat nyrenoverade badrum, då även dom köpt hus här uppe i klöxhult och ska totalrenovera hela huset.
Vilket vi självklart tycker är jätte roligt och dom får mer än gärna kolla hur vi bor!!

I kväll har vi tagit det lugnt här hemma, riktig fredagsmys med god mat, en bra film och bara kopplat av. Härligt!!

Ha en fortsatt bra kväll vänner & var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar