onsdag 13 juli 2011


God morgon kära bloggvänner!

Vilken underbar morgon.
Inte nog med att jag fyller år i dag, jag har fått en härlig sovmorgon, ätit frukost i lugn och ro ute på glasverandan och t.o.m hunnit läsa tidningen.
Detta för att snäckan tagit en lång sovmorgon i dag ;)
Vi var hos kompisar lite sent i går kväll och grillade så snäckan bestämde sig för att sova ett tag på morgonen :)

Här inne på bloggen är det tyvärr väldigt dåligt med uppdatering just nu och jag känner på mig att det kommer bli så i sommar...
Är så mycket annat man gör nu på sommaren än att sitta vid datorn!
Dom senaste dagarna har vi umgåtts med kära vänner och familj, haft grillkvällar med vänner, shoppat i stan, varit hos mamma och pappa i stugan, målat vårt staket och mycket mer...
Underbart med sommar och så mycket roligheter!

Nehe vänner nu får jag nog ta och väcka min lilla snäcka för snart ska vi iväg med kära syster s och hennes p på husvisning.
Ska bli jätte spännande!
Senare i eftermiddag ger vi oss iväg en runda till hästveda marknad.

Ha en riktigt skön dag vänner & var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar