torsdag 28 juli 2011

Regn & regn


Äntligen har mina favorit snittblommor börjat säljas.
I dag blev det rosa blommor för att matcha mina nyinköpta rosa kivik lycktor som jag köpte när vi var på Kosta Boda Outleten.


Regn, regn och åter regn har det varit här hemma och mycket kvavt...
Jag längtar så efter sol och värme...
I går var vi på födelsedagskalas hela släkten hemma hos min kära mamma och då var det sol och varmt och vi satt ute i trädgården.
Då trivdes man!
Om det bara kunde ha varit så i ett par dagar iallafall

Dagarna och veckorna bara rullar förbi, nu har jag bara 2,5 vecka kvar av semestern.
Tänk att jag redan har haft hela 5,5 veckors semester!
Min stackars älskling som skulle ha börjat sin semester denna veckan,har fått flytta den till nästa vecka.
Det hade tydligen blivit en miss på hans jobb, dom hade helt glömt bort att sätta in folk denna veckan för älsklings jour tid.
Han har jour var 6:e vecka.
Men han fick ett super lön erbjudande om han tog jouren och flyttade semestern en vecka att han inte kunde säga nej.
På sätt och vis har han lite "semester" då han är hemma med oss.
Men ringer jourtelefonen måste han vara på jobbet inom 15 min, så vi kan ju inte åka iväg på något kul.
Men vi får åka iväg på lite roligheter nästa och nästnästa vecka istället och just nu bara njuta av att vi är hemma hela familjen.

En sådan regnig och trisst dag som denna har vi tapetserat hallen :)
Min fondvägg som jag beställde förra veckan kom hem i går.
Å vad fint det blev!!
Bilder kommer en annan dag för nu ska jag ta och lägga mig.

Ha en bra kväll vänner & var rädda om varandra!


Denna svart/vita tapeten från Cole&Son pryder nu vår vägg så fint i hallen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar