måndag 18 juli 2011

Paul frank & storstädning

God kväll käraste bloggvänner!!

Hoppas att allt är fint med er och att ni har haft en riktigt härlig helg!
Vi har haft en kanon helg!
I söndags var mina käraste släktingar hemma hos oss då vi firade min födelsedag (fyra dagar senare...)
Det blev en bit mat, kassler med potatisgratäng och sallad.
Till dessert blev det två olika tårtor en choklad och en hallontårta, självklart allt från kära syster: sofies catering.
Tack älskade syster för god mat, som alltid!!
Vi hade en jätte trevlig dag/kväll och den som trivdes allra mest var nog vår lilla tilda..
Hon hade allas uppmärksamhet, vilket hon älskar ;)

I dag har vår älskade tilda varit hos mormor & morfar hela dagen plus att hon sover över där i natt.
Jag har hela dagen hjälpt kära syster på catering firman.
Ett par gånger varje år är det storstädning från golv till tak.
Ibland är jag där och hjälper henne, då det tar en hel dag att fixa allt om man är två stycken.
Så i kväll är man ganska mör och trött i kroppen.
Men jag ska ju bli lite ompysslad i morgon så då piggnar jag nog till igen :)
I födelsedagspresent fick jag en timmes massage hos en massör och en tid till frissan för klippning/färgning av min älskade sambo.
Ska bli så härligt att bli lite ompysslad i morgon, riktig mamma lyx!!

Ha en fortsatt härlig kväll vänner & var rädda om varandra!!


Fick i fredags hem snäckans nya skor och t-shirtar från paul frank.
Tycker dom är för söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar