onsdag 9 mars 2011

Sjukstuga


Hej mina kära bloggvänner!

Här inne har det varit tyst ett tag..
Beror på att jag har legat hemma i en rejäl maginfluensa :(
Jag och min lilla familj var hemma hos kära mamma och pappa i Lördags kväll med systrar och deras sambos.
Vi hade en jätte trevlig kväll tillsammans med årets första grillning & melodifestivalen på tv.
Ca en timme innan vi åkte hem kände både jag och sambon oss lite krassliga med ont i magen och illamående.
Väl hemma tog det ca en timme till sedan låg jag på toaletten och spydde hela natten.
Älskling klarade sig ganska bra då han bara spydde en gång.
Fy för maginfluensa säger jag...
Finns inget värre!
Så denna gången klarade vi oss inte undan den hemska maginfluensan..
Har tagit jätte lång tid för mig att komma tillbaka till ett ganska normalt läge efter kräksjukan, så dom senaste dagarna har jag i princip legat i soffan/sängen.
Har inte spytt sedan i måndags men är väldigt trött och orkeslös.
Hade kunnat sova dygnet runt :(
Väldigt drygt och tråkigt att bara vara hemma men finns inte så mycket annat att göra än att vila och sakta men säkert bli piggare.

Har tyvärr inte så mycket mer eller roligare att berätta för er denna dag då det känns som att dagarna stått stilla sedan i Lördags kväll.
Nu ska jag lägga mig i soffan och vila min trötta kropp IGEN & läsa lite.
Ha en underbar dag vänner & var rädda om varandra!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Hur har ni det?Hoppas ni har blivit friska nu. Tänkte höra om ni har lust och träffas på tisdag?

    KRAM!

    SvaraRadera