onsdag 2 mars 2011

Mitt i veckan

Hej mina vänner!!

Dagarna bara rullar förbi, redan mitten av veckan och snart är det helg :)
Här hemma är det lite snuvigt fortfarande för min del :(
Men jag ska inte klaga då det kunde ha varit 100 gånger värre...


Jag har redan börjat fundera på vår ytterkläder/skor till Tilda.
I går förmiddag klickade jag hem ett fleecefodrart regnsett till vår lilla snäcka från Didrikssons.
Tycker det verkar mer praktiskt att köpa ett fodrat regnset än att köpa regnkläder + jacka/byxa att ha under regnkläderna.
Smidigt att ha på dagis oxå!
Har även kollat på vårskor till snäckan från kavat, som fått in vår/sommar sortimentet 2011.
Fastnade för ett par men ska fundera ett tag till innan det eventuellt blir ett köp..

Ha en fortsatt bra Onsdag & var rädda om varandra!



Snäckans nya fleecefodrade regnset från Didrikssons!



Funderar på dessa skorna till snäckan.. Passar även perfekt till det nya regnsetet!

Vad tycker ni ?

2 kommentarer:

  1. Rebecca Johansson3 mars 2011 kl. 11:50

    Älskar didrikssons, likaså kvaliten, vill du avslöjar ifrån vilken sida du klickar hem ifrån.

    SvaraRadera
  2. Ja, kvaliten på Didrikssons är fantastisk!
    Har innan köpt mycket ytterkläder från Polarn O. Pyret men har börjat köpa mycket från Didrikssons istället.
    Jag har köpt regnsettet på http://www.linuslotta.com
    Jennie

    SvaraRadera